Filtr cząstek stałych zbudowany jest z ceramicznego korpusu umieszczonego w metalowej obudowie, która najczęściej wykonana jest ze stali nierdzewnej ze względu na swoją żywotność. Wewnątrz korpus jest podzielony na niewielkie kanały ułożone względem siebie równolegle. Każdy z nich ma zatkany (zamknięty) jeden z końców  – albo od strony dolotowej, albo od strony wylotowej. Ułożone są naprzemiennie aby tworzyć pewnego rodzaju siatkę.

Kanały zatkane po stronie wylotowej, nazywane są kanałami wlotowymi  – to nimi spaliny wpadają do filtra. Natomiast kanały z zamkniętymi końcami po stronie dolotowej, to kanały wylotowe, którędy wydostają się spaliny. Jak sami widzicie, takie ułożenie wymusza na spalinach przepływ przez porowate ścianki poszczególnych kanałów.

Wykonane są one z węglika krzemu pokrytego tlenkiem glinu i tlenkiem ceru, a na nich osadzone są cząstki platyny. Stężenie tych ostatnich jest nieco większe na wlocie do filtra, jako że podczas procesu regeneracji, wysoka temperatura może spowodować niszczenie cząstek platyny. Ścianki kanałów są porowate, dzięki czemu umożliwiają przepływ spalin, a zatrzymują i gromadzą cząstki sadzy. Jak można się domyślać, po pewnym czasie nagromadzenie cząstek stałych jest na tyle duże, że prowadzi do zapchania filtra, co utrudnia przepływ spalin. W tym celu stosowane są różne metody jego regeneracji.

Możemy zregenerować prawie każdy FAP/DPF, montowane we wszystkich markach i modelach aut, maszyn i urządzeń poruszających się po naszych drogach. Filtr cząstek stałych nie może zostać zregenerowany tylko wtedy gdy jest uszkodzony mechanicznie. Należy również pamiętać o tym, że filtr DPF z przebiegiem ponad ok 200tys km to nie tylko problem z osadami ale również z utlenionymi metalami szlachetnymi, taki filtr nigdy już nie będzie spełniał takich właściwości jak fabrycznie nowy DPF, nawet jeśli wyczyścimy go w 100%. Jeśli filtr cząstek stałych jest zniszczony i nie da się go zregenerować to wymieniamy wkład filtra na fabrycznie nowy lub oferujemy całkowicie fabrycznie nowy filtr.

Szybki kontakt

+(48) 32 250 60 00

serwis@kigauto.pl

ul. Bocheńskiego 99
40-847 Katowice

Godziny otwarcia

Poniedziałek7:30-18:00
Wtorek7:30-18:00
Środa7:30-18:00
Czwartek7:30-18:00
Piątek7:30-18:00
Sobota7:30-14:00
NiedzielaNieczynne

Filtr cząstek stałych zbudowany jest z ceramicznego korpusu umieszczonego w metalowej obudowie, która najczęściej wykonana jest ze stali nierdzewnej ze względu na swoją żywotność. Wewnątrz korpus jest podzielony na niewielkie kanały ułożone względem siebie równolegle. Każdy z nich ma zatkany (zamknięty) jeden z końców  – albo od strony dolotowej, albo od strony wylotowej. Ułożone są naprzemiennie aby tworzyć pewnego rodzaju siatkę.

Kanały zatkane po stronie wylotowej, nazywane są kanałami wlotowymi  – to nimi spaliny wpadają do filtra. Natomiast kanały z zamkniętymi końcami po stronie dolotowej, to kanały wylotowe, którędy wydostają się spaliny. Jak sami widzicie, takie ułożenie wymusza na spalinach przepływ przez porowate ścianki poszczególnych kanałów.

Wykonane są one z węglika krzemu pokrytego tlenkiem glinu i tlenkiem ceru, a na nich osadzone są cząstki platyny. Stężenie tych ostatnich jest nieco większe na wlocie do filtra, jako że podczas procesu regeneracji, wysoka temperatura może spowodować niszczenie cząstek platyny. Ścianki kanałów są porowate, dzięki czemu umożliwiają przepływ spalin, a zatrzymują i gromadzą cząstki sadzy. Jak można się domyślać, po pewnym czasie nagromadzenie cząstek stałych jest na tyle duże, że prowadzi do zapchania filtra, co utrudnia przepływ spalin. W tym celu stosowane są różne metody jego regeneracji.

Możemy zregenerować prawie każdy FAP/DPF, montowane we wszystkich markach i modelach aut, maszyn i urządzeń poruszających się po naszych drogach. Filtr cząstek stałych nie może zostać zregenerowany tylko wtedy gdy jest uszkodzony mechanicznie. Należy również pamiętać o tym, że filtr DPF z przebiegiem ponad ok 200tys km to nie tylko problem z osadami ale również z utlenionymi metalami szlachetnymi, taki filtr nigdy już nie będzie spełniał takich właściwości jak fabrycznie nowy DPF, nawet jeśli wyczyścimy go w 100%. Jeśli filtr cząstek stałych jest zniszczony i nie da się go zregenerować to wymieniamy wkład filtra na fabrycznie nowy lub oferujemy całkowicie fabrycznie nowy filtr.

Godziny otwarcia

Poniedziałek7:30-18:00
Wtorek7:30-18:00
Środa7:30-18:00
Czwartek7:30-18:00
Piątek7:30-18:00
Sobota7:30-14:00
NiedzielaNieczynne

Filtr cząstek stałych zbudowany jest z ceramicznego korpusu umieszczonego w metalowej obudowie, która najczęściej wykonana jest ze stali nierdzewnej ze względu na swoją żywotność. Wewnątrz korpus jest podzielony na niewielkie kanały ułożone względem siebie równolegle. Każdy z nich ma zatkany (zamknięty) jeden z końców  – albo od strony dolotowej, albo od strony wylotowej. Ułożone są naprzemiennie aby tworzyć pewnego rodzaju siatkę.

Kanały zatkane po stronie wylotowej, nazywane są kanałami wlotowymi  – to nimi spaliny wpadają do filtra. Natomiast kanały z zamkniętymi końcami po stronie dolotowej, to kanały wylotowe, którędy wydostają się spaliny. Jak sami widzicie, takie ułożenie wymusza na spalinach przepływ przez porowate ścianki poszczególnych kanałów.

Wykonane są one z węglika krzemu pokrytego tlenkiem glinu i tlenkiem ceru, a na nich osadzone są cząstki platyny. Stężenie tych ostatnich jest nieco większe na wlocie do filtra, jako że podczas procesu regeneracji, wysoka temperatura może spowodować niszczenie cząstek platyny. Ścianki kanałów są porowate, dzięki czemu umożliwiają przepływ spalin, a zatrzymują i gromadzą cząstki sadzy. Jak można się domyślać, po pewnym czasie nagromadzenie cząstek stałych jest na tyle duże, że prowadzi do zapchania filtra, co utrudnia przepływ spalin. W tym celu stosowane są różne metody jego regeneracji.

Możemy zregenerować prawie każdy FAP/DPF, montowane we wszystkich markach i modelach aut, maszyn i urządzeń poruszających się po naszych drogach. Filtr cząstek stałych nie może zostać zregenerowany tylko wtedy gdy jest uszkodzony mechanicznie. Należy również pamiętać o tym, że filtr DPF z przebiegiem ponad ok 200tys km to nie tylko problem z osadami ale również z utlenionymi metalami szlachetnymi, taki filtr nigdy już nie będzie spełniał takich właściwości jak fabrycznie nowy DPF, nawet jeśli wyczyścimy go w 100%. Jeśli filtr cząstek stałych jest zniszczony i nie da się go zregenerować to wymieniamy wkład filtra na fabrycznie nowy lub oferujemy całkowicie fabrycznie nowy filtr.

Godziny otwarcia

Poniedziałek7:30-18:00
Wtorek7:30-18:00
Środa7:30-18:00
Czwartek7:30-18:00
Piątek7:30-18:00
Sobota7:30-14:00
NiedzielaNieczynne
szybki kontakt

+(48) 32 250 60 00

serwis@kigauto.pl

Kigauto specjalistyczny serwis

Q Service Castrol

INFORMACJE

ul. Bocheńskiego 99,
40-847 Katowice

Kontakt z serwisem

    Copyright © 2021. All Rights Reserved.